هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 می تونن برای پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد به صورت اینترنتی به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن و با خرید کارت اعتباری هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنن.

 

 

دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری طبق اطلاعیه ای که در سایت خودش منتشر می کنه، زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد رو مشخص می کنه و داوطلبا می تونن در زمان مقرر به سایت azmoon.org مراجعه کنن و فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو تکمیل کنن.

همچنین، این داوطلبا باید بدونن که قبل از انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برخلاف انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری که هزینه ای برای داوطلبا در نظر گرفته نشده و رایگانه، باید هزینه ای رو پرداخت کنن. درواقع  متقاضیای مجاز به انتخاب رشته دکتری می تونن با خرید کارت اعتباری هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، حداکثر حدود 80 کدرشته محل رو از بین لیست رشته های درون دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اولویت بندی کنن و سپس در فرم انتخاب رشته وارد کنن.

در ادامه این مقاله برای اطلاع از میزان هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری 1401 این دانشگاه توضیحاتی ارائه شده. برای همین، داوطلبای کنکور دکتری که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد رو دارن می تونن برای آشنایی با نحوه پرداخت هزینه این دانشگاه همراه ما باشن!

 

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

از اونجا که کنکور دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد جدا نشده و با هم برگزار میشه، داوطلبای دکترا که قصد ورود به دانشگاه آزاد رو دارن، می تونن در کنکور دکتری سراسری شرکت کنن و بعد از دریافت نتایج اولیه کنکور دکتری، کدرشته محل های انتخابی خودشون رو اولویت بندی کنن.

 

سپس برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کنن و با پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنن.

 

 

به محض اعلام زمان و هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401، در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

سال گذشته هزینه انتخاب رشته دکتری برای متقاضیا توسط دانشگاه آزاد حدود 83 هزار تومن درنظر گرفته شد. با توجه به افزایش قیمت سالانه احتمال داره هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در امسال افزایش پیدا کنه. همچنین، با توجه به اینکه لینک انتخاب رشته دکتری در سال گذشته در اوایل اردیبهشت ماه فعال شد ممکنه امسال هم در اوایل اردیبهشت ماه  برای داوطلبا فعال بشه تا بتونن هزینه انتخاب رشته خودشون رو پرداخت کنن. برای همین به محض اعلام زمان انتخاب رشته و هزینه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

داوطلبای مجاز به انتخاب رشته دانشگاه ازاد می تونن در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خودشون اقدام کنن.

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نحوه پراخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا می تونن برای اطلاع از شرایط انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، دفترچه دکتری دانشگاه آزاد رو مطالعه کنن و سپس در صورت واجد شرایط بودن انتخاب رشته خود رو در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد با پرداخت هزینه انجام بده. در ادامه این مقاله برای آشنایی با نحوه پرداخت هزینه، کلیه مراحل پرداخت به صورت تصویری ارائه میشه.

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401

 

داوطلبا ابتدا باید به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن و لینک " انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد" رو کلیک کنن.

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 1

 

سپس برای ورود به سامانه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود رو وارد کنین.

راهنمای نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 2

 

در این مرحله، بعد از تایید اطلاعات خودتون، گزینه پرداخت رو کلیک کنین.

 

مراحل نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 3

 

در مرحله آخر، هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 رو از طریق درگاه بانکی پرداخت کنین.

 

مرحله  نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 4

 

داوطلبای دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد بر روی سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار می گیره تا داوطلبا بتونن طبق اون انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

مشاوره هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا با شروع مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می تونن از روی سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد رو دریافت کنن و سپس با مطالعه دقیق اون می تونن از شرایط پذیرش دانشجو، هزینه انتخاب رشته دکتری و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مطلع بشن.

 

متقاضیا با دریافت کارنامه اولیه کنکور دکتری باید به رتبه و تراز خودشون در هر گروه امتحانی برای انتخاب رشته دکتری توجه کنن تا بتونن حدنصاب نمره لازم برای دعوت به مصاحبه در دانشگاه های انتخابی رو بیارن. برای همین داوطلبا می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از شانس خود برای دعوت به مصاحبه دکتری مطلع بشن.

 

همچنین، داوطلبا در زمان انتخاب رشته باید معیارهایی از قبیل علاقه، مسافت دانشگاه، شهریه دکتری دانشگاه آزاد و ... رو در نظر بگیرن تا بتونن در رشته مورد علاقه خودشون بدون دغدغه ذهنی ادامه تحصیل بدن و تحصیلات خود رو با موفقیت بگذرونن.  

 

داوطلبایی که حد نصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد رو آوردن می تونن با مطالعه مقاله زیر از  نحوه برگزاری مصاحبه دکتری به صورت مجازی و آنلاین مطلع بشن.

در ادامه بخوانید : مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای دکتری هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از طریق چه سایتی پرداخت می کنن؟

✔️ طبق متن مقاله، داوطلبای دکتری انتخاب رشته آزاد می تونن از طریق سایت azmoom.org هزینه انتخاب رشته خودشون رو پرداخت کنن.

2- ✔️ زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چه موقع است؟

✔️ زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد با توجه به سال گذشته و طبق متن مقاله در اوایل اردیبهشت ماهست.

3- ✔️نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به چه صورته؟

✔️ هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد انجام میشه و داوطلبا برای اطلاع از راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تونن به متن مقاله مراجعه کنن.

منبع : هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: